wtorek, 28 stycznia 2014

PIERWSZY WPIS

Pierwszy post jest zdecydowanie najtrudniejszy. Mimo, że mam sporo pomysłów to nie wiem od czego zacząć. Najprostsza forma będzie chyba najlepsza.


      Jestem dietetykiem z zamiłowania, a od pewnego czasu również z zawodu. Mamą zostałam prawie pół roku temu i to był prawdziwy sprawdzian mojej (nie)wiedzy z zakresu żywienia. Chciałabym, aby ten blog stał się źródłem informacji przede wszystkim dla kobiet które są w ciąży, karmią piersią albo zaczynają rozszerzać dietę swojego dziecka i nie wiedzą jak to zrobić. Od takiej tematyki chciałabym zacząć, ale na pewno z czasem pojawi się coś innego i mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Postaram się pisać jak najczęściej, ale to wszystko uzależnione jest od tego ile wolnego czasu dostanę od mojej Córci.

Pozdrawiam! :)

http://cyfrowyrysik.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...